Najczęściej Zadawane Pytania

Interim Management

Co to jest Interim Management?

Interim Management to czasowe, zdefiniowane w kontrakcie, zarządzanie częścią lub całością przedsiębiorstwa przez doświadczonego menedżera z zewnątrz. Jest to usługa idealna do realizacji konkretnych projektów, zarządzania zmianą lub w przypadku nagłej luki kadrowej.

Jakie korzyści daje zatrudnienie Interim Managera?

Główne korzyści to szybkość działania (manager jest dostępny niemal od zaraz), ogromne doświadczenie w podobnych projektach, efektywność kosztowa (płatność za konkretny rezultat) oraz obiektywne spojrzenie na problemy firmy.

Audyty

Ile trwa audyt lean?

Nasz flagowy produkt to Szybki Audyt w 5 Dni. Jest to intensywny proces, który pozwala na szybką diagnozę i otrzymanie konkretnych rekomendacji. Czas trwania bardziej złożonych audytów jest ustalany indywidualnie w zależności od skali i zakresu.

Co otrzymam po zakończeniu audytu?

Otrzymasz szczegółowy raport zawierający analizę stanu obecnego, zidentyfikowane wąskie gardła, listę konkretnych rekomendacji (podzielonych na szybkie do wdrożenia i strategiczne) oraz propozycję kluczowych wskaźników (KPI) do monitorowania efektywności.

Szkolenia i Warsztaty

Czy po szkoleniach otrzymuje się certyfikat?

Tak, po ukończeniu każdego szkolenia i wykazaniu się zdobytą wiedzą, wszyscy uczestnicy otrzymują imienny certyfikat potwierdzający nabyte kompetencje.

W jakiej formie prowadzone są szkolenia?

Jesteśmy elastyczni. Prowadzimy szkolenia stacjonarne (on-site) w siedzibie klienta, w pełni interaktywne szkolenia online oraz w formie hybrydowej, łączącej oba podejścia.